Ritual

Kvällarna denna vecka har hittills sett ut som följer:
Plugg fram till 21, gym mellan 21-22.30, hem duscha och slänga sig i soffan med en vitaminwater och ett äpple, se 2 avsnitt av djurakuten, sova. Spännande liv må jag säga! Träningsschemat jag har gett mig f-n på att klara de sista 4 veckorna här är inte att leka med och redan igår efter 2 pass ville kroppen helst av allt dö. Men på't idag igen med 1 timmes PW och sedan kondition på gymmet med 1 mils cykling och 5 km löpning med backträning. Love life!



Kommentarer
Paps

Ha ha ! Det är bra, måste ju vara FIT för Vegas o Hollywood, du vet aldrig vem du kan springa på där !! Kramar !! :-)

2013-04-22 @ 07:07:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

movingawayfromhome

På plats i Linköping där jag lever det glamorösa studentlivet under 5 års tid innan jag blir utexaminerad som affärsjurist! Spenderar just nu 5 månader på universitetet i Salem, Portland i USA och studerar ekonomi!

RSS 2.0