Car

Precis innan jag åkte till USA i höstas så la min bil av. Eller allting fungerade som vanlig på den men det gick inte att lägga i backen. Eftersom att den inte direkt är av det nyaste slaget (95:a med 26 000 mil) så kändes det inte lönt att försöka serva eftersom det troligen är växellådan som har havererat och en ny kostar skjortan så sedan jag kom tillbaka har jag sökt febrilt efter som ny bil. Och i måndags dök den äntligen upp på blocket! En stallbroder till den gamla och dessutom röd. En Saab 9-3:a 2.0T 2002 polar edition. Har gått 16 000 mil och jag är såååå nöjd än så länge! Passar mig som handen i handsken och går som en klocka de få turer som jag tagit med den. Enda negativa är att den saknar dragkrok men det tror jag att jag överlever ändå. Här är en bild på nya pärlan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

movingawayfromhome

På plats i Linköping där jag lever det glamorösa studentlivet under 5 års tid innan jag blir utexaminerad som affärsjurist! Spenderar just nu 5 månader på universitetet i Salem, Portland i USA och studerar ekonomi!

RSS 2.0