Sun

Det må vara så att min bloggning inte har varit på topp de senaste veckorna och det må vara så att många av er hr påpekade detta. Jag försöker verkligen göra det bästa av min sista tid här vid Willamette university och detta tillsammans med det faktum att vi har finals hela denna vecka samt halv nästa gör dessvärre inte bloggandet till högsta prioritet. Dessutom har vi kanonväder, värmen är galen och brännan börjar verkligen infinna sig nu så jag ber er att ha lite överseende än så länge. Skriver min sista tenta på tisdag och på onsdag morgon sitter jag på ett plan mot Las Vegas, ska verkligen försöka hålla er uppdaterade när jag börjar mitt runtresande i 2 veckor så håll ut, vi går mot bättre tider!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

movingawayfromhome

På plats i Linköping där jag lever det glamorösa studentlivet under 5 års tid innan jag blir utexaminerad som affärsjurist! Spenderar just nu 5 månader på universitetet i Salem, Portland i USA och studerar ekonomi!

RSS 2.0