Skype

Igår kom jag på något helt fantastiskt! Jag kan ju faktiskt ladda på med pengar på mitt skypekonto och sedan ringa till både fasta och mobiltelefoner i Sverige! Detta resulterade i att jag satt uppe till 01:30 och skypade med mormor och ringde till både farmor och Lotta från skype. Skönt att få en liten avstämning där hemma där allt verkar rulla på i vanlig takt :)

Klockan ringde 07:30 imorse och det var dags för första core-passet på 2 veckor efter både lov och sjukstuga. Det är pest och pina att släpa sig till gymmet den tiden på morgonen men jag är aldrig så pigg på förmiddagarna dom efter dessa pass, värt med andra ord!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

movingawayfromhome

På plats i Linköping där jag lever det glamorösa studentlivet under 5 års tid innan jag blir utexaminerad som affärsjurist! Spenderar just nu 5 månader på universitetet i Salem, Portland i USA och studerar ekonomi!

RSS 2.0