Break

Ja helgen har gått förbi i rasande fart och mina tjejer är nu hemma i sundsvall igen, men det är inte så jättelång tid tills vi ses igen och då drar en av dom med till teneriffa och den andra får jag se någon vecka senare :) Eftersom att det har inkommit klagomål på att bloggen har varit dåligt uppdaterad (host I-m host) så ska ni nu få en resume!

Fredag: Jag och Louisa plockade upp damerna på tågstationen och sedan begav vi oss till tornby där vi inhandlade lite hallowen grejer och även lite mat. Hem och göra sig iordning och smaka på fulvinet och vilken succé! Det var riktigt bra, eller hur tjejer?! Vi tog sedan de 2 cyklarna vi hade att tillgå och begav oss ner på stan för att hitta någonstans att äta. Platså blev valet och buffé hade dom så det var bara att välja och vraka vad man ville äta. Efterrätten var bäst, och jag och Sofia tog av alla 3 ;) Sedan trampade vi vidare till flamman där vi fick stå i kö i 50 minuter innan vi hade lyckats få en stämpel för att sedan bege oss hem till mig för lite mellanfest. Tillbaks till flamman där vi hade det trevligt hela kvällen lång innan vi gick hemöver och somnade snabbt i sängarna.

Lördag: Haha, ja slapparlördag kan man kalla det. Sov till 13.30 ungefär klev upp och åt våfflor, gick och la oss i bäddsoffan och åt godis och kollade på Pretty Woman och sedan var klockan så mkt att det bara var att hoppa in i duschen igen. Gjorde oss iordning för hallowenparty och käkade lite tacos som vi lagade. Iväg först till Erik i min klass i colonia på förfest och sedan ville Louisa hem och byta kläder så vad gör man inte?....
Hem till Louisa där vi lockade håret på alla förutom Sofia. Sedan ner på NH där vi fick stå i ännu längre kö än dagen innan men in kom vi tillslut. Hade mkt roligt även på NH och slutade med att vi drog till Hakepi och käkade kebab och hamburgade (varför heter det Hamburgade Kebab Pizza om dom itne ens har pizza?!)sedan cyklde vi hemöver och somnade väl.

Söndag: Vi hann med både en tur till universitetet, gamla linköping och stan för en fika innan vi släppte av Sofie på tågstationen och vi andra gasade ut till Cloetta Center där det var matchdags LHC-Modo! 3-3 efter full tid efter att modo krigat till sig 2 mål de sista 5 minutrarna så dramatiken kan man inte klaga på. Sen att LHC vann med 1 sekund kvar av förlängningen är det ingen som kommer ihåg ;) Hem för att se Foppa dominera på ven kan slå filip och fredrik och sedan lyckades vi även avverka 3 OTH avsnitt innan det var dags för sängen.

Måndag: Skjutsade iväg Sofia till stationen vid 12 och sedan var det grupparbete som stod på schemat.

Tack för en helt underbar helg mina vänner! Riktigt roligt med sällskap här nere i Linkan så detta måste vi verkligen göra om! 

Imorgon ska jag iväg och grupparbete lite kl 10 och sedan på eftermiddagen hade jag tänkt att gasa ut till stallet för en ridtur på Berta och sedan ta Zamba på linan lite nu när hon ska sättas igång även hon :)

Johanna


Kommentarer
Sofie

Otroligt rolig helg :). Tack Johanna ännu en gång för att vi fick komma :). Som sagt klart vi måste göra om det!



Ses vid jul nästa gång :P

2009-11-03 @ 21:14:02
URL: http://sofiieblom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

movingawayfromhome

På plats i Linköping där jag lever det glamorösa studentlivet under 5 års tid innan jag blir utexaminerad som affärsjurist! Spenderar just nu 5 månader på universitetet i Salem, Portland i USA och studerar ekonomi!

RSS 2.0