Makeup

Fick mitt smink som jag hade beställt från elf i måndags! Har hunnit prova det mesta nu och är mycket nöjd hittils! Har provat ett av de två nagellacken jag beställde och det är verkligen superbra! Målade på det i måndags eftermiddag och det sitter fortfarande som ett smäck, även fast jag har jobbat ett pass som servitris där jag alltid slår av naglar eller slår bort nagellacket! Prima ballerina! Foundationen var lite svår att få ur burken men jag hällde över den till min lite större burk som jag använt tidigare och då blev det superbra. Rougen är superfin i färgen som jag beställt (coral) och ögonskuggan jag har hunnit prova är superfin den med! Bara lösögonfransarna, de andra ögonskuggorna och det andra nagellacket jag inte provat men tvivlat på att de skulle vara sämre. Just ja! Läppglanset sitter som berget och glänser jättebra!

Helt klart en 5/5 med tanke på det enormt billiga priset!

Johanna


Kommentarer
Sofie

Åh, man kanske ska slå till då ;). Lät ju jättebra!

2010-03-04 @ 12:38:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

movingawayfromhome

På plats i Linköping där jag lever det glamorösa studentlivet under 5 års tid innan jag blir utexaminerad som affärsjurist! Spenderar just nu 5 månader på universitetet i Salem, Portland i USA och studerar ekonomi!

RSS 2.0